Starostwo Powiatowe w Lesku
bip.gov.pl

wyszukiwarka zaawansowana
Wyszukiwarka
pokaż wyszukiwarkę
schowaj wyszukiwarkę
UO. 2110.1.2019
Starostwo Powiatowe w Lesku
OGŁASZA NABÓR NA WOLNE STANOWISKO URZĘDNICZE
Młodszego Referenta w Komunikacji i Drogownictwa w  Starostwie Powiatowym w Lesku w pełnym wymiarze czasu pracy

Na podstawie art. 11 ustawy z dnia 21 listopada 2008 r. o pracownikach samorządowych (Dz. U. z 2018 r., poz. 1260) oraz § 4 i § 5 Zarządzenia Nr 11/2016 Starosty Leskiego z dnia 2 czerwca 2016 r. w sprawie regulaminu naboru pracowników na wolne stanowiska urzędnicze ogłasza z dniem 08.05.2019 r. nabór kandydatów na wolne stanowisko urzędnicze Młodszego Referenta w  Starostwie Powiatowym w Lesku w pełnym wymiarze czasu pracy.

I. Nazwa i adres jednostki:
Starostwo Powiatowe w Lesku
38-600 Lesko, Rynek 1
tel. 13 469 71 24

II. Określenie wymagań związanych ze stanowiskiem urzędniczym:
1. Wymagania niezbędne:
a) obywatelstwo polskie lub spełnienie wymagań określonych w art. 11 ust. 2 i 3 ustawy o pracownikach samorządowych,
b) pełna zdolność do czynności prawnych oraz korzystanie z pełni praw publicznych,
c) nieposzlakowana opinia,
d) brak skazania prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe,
e) posiadane wykształcenie minimum średnie,
f) co najmniej 12 miesięczny staż pracy zawodowej w administracji samorządowej.

2. Wymagania dodatkowe:
a) umiejętność obsługi komputera,
b) znajomość oraz umiejętność stosowania przepisów prawnych w szczególności
z zakresu: ustawa o pracownikach samorządowych, ustawa o samorządzie powiatowym, prawo o ruchu drogowym, kodeks postępowania administracyjnego,
c) komunikatywność i umiejętność nawiązywania kontaktów interpersonalnych,
d) odporność na stres,
e) wysoka kultura osobista.

III. Zakres wykonywanych zadań na stanowisku:
- prowadzenie spraw związanych z czasową rejestracją pojazdów,
- wydawanie pozwoleń czasowych,
- wydawanie tymczasowych tablic rejestracyjnych w przypadku rejestracji czasowej,
- prowadzenie spraw związanych z rejestracją pojazdu,
- wydawanie dowodu rejestracyjnego,
- wydawanie zalegalizowanych tablic rejestracyjnych,
- wydawanie nalepki kontrolnej na szybę,
- przyjmowanie pozwoleń czasowych i tymczasowych tablic rejestracyjnych po upływie terminu czasowej rejestracji lub zwrocie oznaczeń na wniosek właściciela,
- dokonywanie adnotacji w dowodzie rejestracyjnym lub pozwoleniu czasowym zastrzeżeń
o szczególnych warunkach określonych przepisami prawa, od których zależy używanie pojazdu,
- dokonywanie wpisów w karcie pojazdu potwierdzających fakt zmiany danych i parametrów technicznych pojazdów,
- dokonywanie adnotacji w karcie pojazdu o wycofaniu czasowym z ruchu lub przywróceniu do ruchu,
- wyrejestrowanie pojazdu w przypadku zniszczenia (kasacji) pojazdu, kradzieży, wywozu pojazdu z kraju, jeżeli pojazd został zarejestrowany lub zbyty za granicę,
- wydawanie skierowań na dodatkowe badanie techniczne pojazdu,
- przyjmowanie do Policji, Straży Granicznej oraz jednostek upoważnionych do przeprowadzania badań technicznych zatrzymanych dowodów rejestracyjnych (pozwoleń czasowych),
- wydawanie zatrzymanego dowodu rejestracyjnego (pozwolenia czasowego) po ustaniu przyczyn uzasadniających jego zatrzymanie,
- przyjmowanie zgłoszeń sprzedaży pojazdów od zbywców pojazdu, którzy byli właścicielami pojazdu praz terytorialnie podlegali pod tutejszy urząd oraz wprowadzanie do ewidencji danych nowego nabywcy pojazdu,
- wydawanie spersonalizowanych kart pojazdów dla pojazdów sprowadzonych do kraju podlegających pierwszej rejestracji w kraju,
- zamawianie i wydawanie wtórników kart pojazdów,
- przyjmowanie i obsługa stron,
- prowadzenie korespondencji wynikającej z zajmowanego stanowiska pracy oraz udzielanie wszelkich niezbędnych informacji zainteresowanym.


Wymagane dokumenty:
a) podpisany życiorys (CV),
b) podpisany list motywacyjny,
c) potwierdzone za zgodność z oryginałem przez osobę ubiegającą się o pracę kopii dokumentów potwierdzających posiadane wykształcenie,
d) podpisany kwestionariusz osobowy osoby ubiegającej się o pracę
(wg wzoru nr 1),
e) oświadczenie o stanie zdrowia pozwalającym na wykonywanie pracy na stanowisku określonym w ogłoszeniu o konkursie,
f) podpisane oświadczenie, iż kandydat nie był karany za przestępstwa umyślne,
g) podpisana zgoda na przetwarzanie danych osobowych kandydata do pracy (wg wzoru nr 2),
h) podpisane oświadczenie o pełni zdolności do czynności prawnych oraz korzystania z pełni praw publicznych.

IV. Kandydat może też złożyć inne dokumenty o posiadanych kwalifikacjach i umiejętnościach.

V. Dokumenty aplikacyjne: list motywacyjny i CV oraz kwestionariusz osobowy wraz z klauzulą informacyjną dla osoby ubiegającej się o zatrudnienie, powinny być opatrzone własnoręcznym podpisem, koipe dokumentów stwierdzone przez kandydata o zgodności z oryginałem.

VI. Termin i miejsce składania dokumentów:

Wymagane dokumenty należy składać w zaklejonych kopertach z dopiskiem
„Nabór na wolne stanowisko urzędnicze Młodszy Referent w Wydziale Komunikacji
i Drogownictwa w  Starostwie Powiatowym w Lesku w pełnym wymiarze czasu pracy” w Sekretariacie Starostwa Powiatowego w Lesku lub przesłać pocztą na adres Starostwa – Rynek 1, 38-600 Lesko w terminie do 22.05.2019 r. do godziny 15:00.
Dokumenty, które wpłyną do Starostwa po wyżej określonym terminie, nie będą rozpatrywane.

VII. Kandydaci spełniający wymagania formalne i dopuszczeni do drugiego etapu zostaną zawiadomienie pisemnie lub telefonicznie o terminie rozmowy kwalifikacyjnej.

Informacja o wyniku naboru będzie umieszczona na stronie internetowej Starostwa: www.powiat-leski.pl, Biuletynu Informacji Publicznej: www.bip.powiat-leski.pl oraz
na tablicy informacyjnej w siedzibie Starostwa Powiatowego w Lesku, Rynek 1,
38-600 Lesko.

DOKUMENTY:
SKAN ZARZĄDZENIA STAROSTY LESKIEGO
SKAN OGŁOSZENIA NABORU
KWESTIONARIUSZ OSOBOWY
ZGODA NA PRZETWARZANIE DANYCH OSOBOWYCH
OŚWIADCZENIE O STANIE ZDROWIA

Podmiot publikującyStarostwo Powiatowe w Lesku
WytworzyłWydział IT - Informatyk2019-05-08
Publikujący Admin Administrator - Admin 2019-05-08 14:07
Modyfikacja Admin Administrator - Admin 2019-05-10 14:27
Podmiot publikującyStarostwo Powiatowe w Lesku
WytworzyłWydział IT - Informatyk2019-05-07
Publikujący Admin Administrator - Admin 2019-05-07 13:58
Modyfikacja Admin Administrator - Admin 2019-05-14 13:59
OGŁOSZENIE
Dyrektor Samodzielnego Publicznego Zespołu Opieki Zdrowotnej w Lesku
ogłasza ponownie konkurs na stanowiska:

SKAN OGŁOSZENIA
Podmiot publikującyStarostwo Powiatowe w Lesku
WytworzyłWydział IT - Informatyk2019-04-08
Publikujący Admin Administrator - Admin 2019-04-08 14:09

Wykaz nieruchomości Skarbu Państwa przeznaczonej do sprzedaży

KS1E/00028675/1 Nr działki: 1365/11
Podmiot publikującyStarostwo Powiatowe w Lesku
WytworzyłWydział IT - Informatyk2019-04-01
Publikujący Admin Administrator - Admin 2019-04-01 11:33
Modyfikacja Admin Administrator - Admin 2019-04-09 11:38
Wykaz nieruchomości Skarbu Państwa przeznaczonej do sprzedaży

KS1E/00036424/6 Nr działki 309/5
KS1E/00032382/1 Nr działki 426/8

 
Podmiot publikującyStarostwo Powiatowe w Lesku
WytworzyłWydział IT - Informatyk2019-03-28
Publikujący Admin Administrator - Admin 2019-03-28 14:31
Modyfikacja Admin Administrator - Admin 2019-03-28 14:33

OR.2110.3.2019

INFORMACJA O WYNIKACH NABORU
na wolne stanowisko urzędnicze:  
Stanowisko ds. inwestycji i zamówień publicznych
w Wydziale Inwestycji i Zamówień Publicznych
w Starostwie Powiatowym w Lesku w pełnym wymiarze czasu pracy
Rynek 1, 38-600 Lesko

Na podstawie art. 15 ust. 1 ustawy z dnia 21 listopada 2008 r. o pracownikach samorządowych (t.j.: Dz. U. z 2018 r. poz. 1260 ze zm.) informuję, że w wyniku przeprowadzonej procedury naboru na w/w stanowisko został wybrany:
Pan Wiesław Czawa, zam. Lesko.

Uzasadnienie

W wyniku dokonanej analizy dokumentów aplikacyjnych i przeprowadzonej rozmowy kwalifikacyjnej, Komisja Rekrutacyjna stwierdziła, że Pan Wiesław Czawa, spełnił wymagania niezbędne do wykonywania pracy na w/w stanowisku. W trakcie rozmowy kwalifikacyjnej, Komisja Rekrutacyjna wysoko oceniła Jego przygotowanie i znajomość przepisów i zagadnień z zakresu zadań realizowanych na w/w stanowisku.

 
Lesko, dnia 13 marca 2019 r.

Skan informacji

Podmiot publikującyStarostwo Powiatowe w Lesku
WytworzyłWydział IT - Informatyk2019-03-25
Publikujący -

OR.2110.2.2019

INFORMACJA O WYNIKACH NABORU
na wolne stanowisko urzędnicze: 
Stanowisko ds. kadr i BHP
w Biurze Obsługi Urzędu i Interesanta w Starostwie Powiatowym w Lesku
w pełnym wymiarze czasu pracy
Rynek 1, 38-600 Lesko

Na podstawie art. 15 ust. 1 ustawy z dnia 21 listopada 2008 r. o pracownikach samorządowych (t.j.: Dz. U. z 2018 r. poz. 1260 ze zm.) informuję, że w wyniku przeprowadzonej procedury naboru na w/w stanowisko została wybrana:
Pani Katarzyna Rolek, zam. Lesko.

Uzasadnienie

W wyniku dokonanej analizy dokumentów aplikacyjnych i przeprowadzonej rozmowy kwalifikacyjnej, Komisja Rekrutacyjna stwierdziła, że Pani Katarzyna Rolek, spełniła wymagania niezbędne do wykonywania pracy na w/w stanowisku. W trakcie rozmowy kwalifikacyjnej, Komisja Rekrutacyjna wysoko oceniła Jej przygotowanie i znajomość przepisów i zagadnień z zakresu zadań realizowanych na w/w stanowisku.

 
Lesko, dnia 7 marca 2019 r.

Skan informacji

Podmiot publikującyStarostwo Powiatowe w Lesku
WytworzyłWydział IT - Informatyk2019-03-07
Publikujący -

OR.2110.1.2019

INFORMACJA O WYNIKACH NABORU
na wolne stanowisko urzędnicze:  
Młodszy Referent
w Biurze Obsługi Urzędu i Interesanta w Starostwie Powiatowym w Lesku
w pełnym wymiarze czasu pracy
Rynek 1, 38-600 Lesko

Na podstawie art. 15 ust. 1 ustawy z dnia 21 listopada 2008 r. o pracownikach samorządowych (t.j.: Dz. U. z 2018 r. poz. 1260 ze zm.) informuję, że w wyniku przeprowadzonej procedury naboru na w/w stanowisko została wybrana:
Pani Dorota Tocka, zam. Lesko.

Uzasadnienie

W wyniku dokonanej analizy dokumentów aplikacyjnych i przeprowadzonej rozmowy kwalifikacyjnej, Komisja Rekrutacyjna stwierdziła, że Pani Dorota Tocka, spełniła wymagania niezbędne do wykonywania pracy na w/w stanowisku. W trakcie rozmowy kwalifikacyjnej, Komisja Rekrutacyjna wysoko oceniła Jej przygotowanie i znajomość przepisów i zagadnień z zakresu zadań realizowanych na w/w stanowisku.

 
Lesko, dnia 5 marca 2019 r.

Skan informacji

Podmiot publikującyStarostwo Powiatowe w Lesku
WytworzyłWydział IT - Informatyk2019-03-05
Publikujący -

OR.2110.3.2019

Starostwo Powiatowe w Lesku

OGŁASZA NABÓR NA WOLNE STANOWISKO URZĘDNICZE

 Stanowisko ds. inwestycji i zamówień publicznych w Wydziale Inwestycji
i Zamówień Publicznych 
w pełnym wymiarze czasu pracy

Na podstawie art. 11 ustawy z dnia 21 listopada 2008 r. o pracownikach samorządowych (Dz. U. z 2018 r., poz.1260. ) oraz § 4 i § 5 Zarządzenia Nr 11/2016 Starosty Leskiego
z dnia 2 czerwca 2016r. w sprawie regulaminu naboru pracowników na wolne stanowiska urzędnicze ogłasza z dniem 12.02.2019 r.  nabór kandydatów na wolne stanowisko urzędnicze ds. inwestycji i zamówień publicznych  – w pełnym wymiarze czasu pracy.

  1. Nazwa i adres jednostki:

Starostwo Powiatowe w Lesku

38-600 Lesko, Rynek 1

tel. 13 469 71 24

  1. Określenie wymagań związanych ze stanowiskiem urzędniczym:
  2. Wymagania niezbędne:
  3. obywatelstwo polskie lub spełnienie wymagań określonych w art. 11 ust. 2 i 3 ustawy o pracownikach samorządowych,
  4. pełna zdolność do czynności prawnych oraz korzystanie z pełni praw publicznych,
  5. nieposzlakowana opinia,
  6. brak skazania prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe,
  7. posiadane wykształcenie: budownictwo I lub II stopnia, architektura I lub II stopnia.
  8. posiadany minimalny staż pracy – 5 lat,
  9. posiadanie uprawień budowlanych – preferowane,

Wymagania dodatkowe:

  1. umiejętność prowadzenia inwestycji i zamówień publicznych,
  2. umiejętność obsługi komputera,
  3. komunikatywność i umiejętność nawiązywania kontaktów interpersonalnych.

 

  • Zakres wykonywanych zadań na stanowisku w Starostwie Powiatowym w Lesku,
    w szczególności:

prowadzenie prac związanych z tworzeniem programów i planów inwestycyjnych,

przygotowywanie dokumentacji i realizacja inwestycji powiatowych i remontów określonych w budżecie powiatu, w tym w szczególności:

a/ przygotowanie dokumentacji technicznej, kosztorysów finansowo-rzeczowych,

b/ uzgadnianie dokumentacji,

c/ przygotowywanie przetargów na realizację inwestycji i remontów,

d/ nadzór nad realizacją inwestycji i remontów,

e/ rozliczenie zadań inwestycyjnych po ich zakończeniu,

f/ przygotowywanie dokumentacji przekazania inwestycji w użytkowanie ,

g/ sporządzenie sprawozdawczości z realizacji inwestycji i remontów,

h/ monitoring w zakresie gwarancji udzielonych przez wykonawców,

i/ współpraca z kierownikami jednostek organizacyjnych w zakresie realizowanych inwestycji i zakupów inwestycyjnych,

j/ sporządzanie wniosków o dofinansowanie inwestycji powiatowych ze środków zewnętrznych, w tym funduszy Unii Europejskiej oraz realizacja projektów,

 

  1. Wymagane dokumenty:
  2. podpisany życiorys (CV),
  3. podpisany list motywacyjny
  4. potwierdzone za zgodność z oryginałem przez osobę ubiegającą się o pracę kopi dokumentów potwierdzających posiadane wykształcenie,
  5. podpisany kwestionariusz osobowym osoby ubiegającej się o pracę (wg. wzoru nr .1.)
  6. oświadczenie o stanie zdrowia pozwalającym na wykonywanie pracy na stanowisku określonym w ogłoszeniu o konkursie,
  7. podpisane oświadczenie, iż kandydat nie był karany za przestępstwa umyślne,
  8. podpisana zgoda na przetwarzanie danych osobowych kandydata do pracy ( wg. wzoru
    nr 2. )
  9. podpisane oświadczenie o pełni zdolności do czynności prawnych oraz korzystania z pełni praw publicznych.
  10. Kandydat może tez złożyć inne dokumenty o posiadanych kwalifikacjach i umiejętnościach.
  11. Dokumenty aplikacyjne ; list motywacyjny i CV oraz kwestionariusz osobowy wraz
    z klauzulą informacyjną dla osoby ubiegającej się o zatrudnienie, powinny być opatrzone własnoręcznym podpisem, kopie dokumentów stwierdzone przez kandydata o zgodności z oryginałem.
  • Termin i miejsce składania dokumentów:
  1. Wymagane dokumenty należy składać w zaklejonych kopertach z dopiskiem „Nabór na wolne stanowisko urzędnicze ds. inwestycji i zamówień publicznych w Wydziale Inwestycji i Zamówień Publicznych ” w Sekretariacie Starostwa Powiatowego
    w Lesku lub przesłać pocztą na adres Starostwa – Rynek 1, 38-600 Lesko w terminie do 27.02.2019 r. do godziny 15:00.

Dokumenty, które wpłyną do Starostwa po wyżej określonym terminie, nie będą rozpatrywane.

  • Kandydaci spełniający wymagania formalne i dopuszczeni do drugiego etapu zostaną zawiadomieni pisemnie lub telefonicznie o terminie rozmowy kwalifikacyjnej.

Informacja o wyniku naboru będzie umieszczona na stronie internetowej Starostwa: www.powiat-leski.pl, Biuletynu Informacji Publicznej: www.bip.powiat-leski.pl oraz na tablicy informacyjnej w siedzibie Starostwa Powiatowego w Lesku, Rynek 1,
38-600 Lesko.

SKAN OGŁOSZENIA O NABORZE

SKAN ZARZĄDZENIA STAROSTY LESKIEGO NR 7.2019

KWESTIONARIUSZ OSOBOWY (wzór nr 1)

ZGODA NA PRZETWARZANIE DANYCH OSOBOWYCH (wzór nr 2)

OŚWIADCZENIE O STANIE ZDROWIA

Podmiot publikującyStarostwo Powiatowe w Lesku
WytworzyłJakub Hotloś - Kancelaria ogólna2019-02-12
Publikujący -

OR.2110.2.2019

Starostwo Powiatowe w Lesku

OGŁASZA NABÓR NA WOLNE STANOWISKO URZĘDNICZE

 Stanowisko ds. kadr i BHP w Biurze Obsługi Urzędu i Interesanta

w pełnym wymiarze czasu pracy

Na podstawie art. 11 ustawy z dnia 21 listopada 2008 r. o pracownikach samorządowych (Dz. U. z 2018 r., poz.1260. ) oraz § 4 i § 5 Zarządzenia Nr 11/2016 Starosty Leskiego
z dnia 2 czerwca 2016r. w sprawie regulaminu naboru pracowników na wolne stanowiska urzędnicze ogłasza z dniem 12.02.2019 r.  nabór kandydatów na wolne stanowisko urzędnicze ds. kadr i BHP  - w pełnym wymiarze czasu pracy.

  1. Nazwa i adres jednostki:

Starostwo Powiatowe w Lesku

38-600 Lesko, Rynek 1

tel. 13 469 71 24

  1. Określenie wymagań związanych ze stanowiskiem urzędniczym:
  2. Wymagania niezbędne:
  3. obywatelstwo polskie lub spełnienie wymagań określonych w art. 11 ust. 2 i 3 ustawy o pracownikach samorządowych,
  4. pełna zdolność do czynności prawnych oraz korzystanie z pełni praw publicznych,
  5. nieposzlakowana opinia,
  6. brak skazania prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe,
  7. posiadane wykształcenie: prawnicze, administracyjne I lub II stopnia.
  8. minimalny staż pracy – 5 lat.

Wymagania dodatkowe:

  1. umiejętność prowadzenia spraw kadrowych i BHP,
  2. umiejętność obsługi komputera,
  3. komunikatywność i umiejętność nawiązywania kontaktów interpersonalnych.
  • Zakres wykonywanych zadań na stanowisku w Starostwie Powiatowym w Lesku w szczególności:

- prowadzenie akt osobowych  zatrudnionych pracowników urzędu i właściwe ich zabezpieczenie,

- prowadzenie spraw związanych z zatrudnieniem, awansowaniem, premiowaniem, nagradzaniem i zwalnianiem pracowników,

- prowadzenie ewidencji planów i wykorzystywania urlopów wypoczynkowych,

- prowadzenie list obecności pracowników,

- prowadzenie dokumentacji  dotyczącej podnoszenia kwalifikacji, szkoleń i kursów pracowników,

- prowadzenie dokumentacji  dotyczącej nagród jubileuszowych zatrudnionych pracowników, prowadzenie ewidencji emerytów i rencistów,

- prowadzenie sprawozdawczości z zakresu spraw osobowych,

- prowadzenie spraw bezpieczeństwa i higieny pracy (BHP) w starostwie i jednostkach organizacyjnych powiatu (jednostki oświatowe),

  1. Wymagane dokumenty:
  2. podpisany życiorys (CV),
  3. podpisany list motywacyjny
  4. potwierdzone za zgodność z oryginałem przez osobę ubiegającą się o pracę kopi dokumentów potwierdzających posiadane wykształcenie,
  5. podpisany kwestionariusz osobowym osoby ubiegającej się o pracę (wg. wzoru nr .1.)
  6. oświadczenie o stanie zdrowia pozwalającym na wykonywanie pracy na stanowisku określonym w ogłoszeniu o konkursie,
  7. podpisane oświadczenie, iż kandydat nie był karany za przestępstwa umyślne,
  8. podpisana zgoda na przetwarzanie danych osobowych kandydata do pracy ( wg. wzoru
    nr 2. )
  9. podpisane oświadczenie o pełni zdolności do czynności prawnych oraz korzystania z pełni praw publicznych.
  10. Kandydat może tez złożyć inne dokumenty o posiadanych kwalifikacjach i umiejętnościach.
  11. Dokumenty aplikacyjne ; list motywacyjny i CV oraz kwestionariusz osobowy wraz
    z klauzulą informacyjną dla osoby ubiegającej się o zatrudnienie, powinny być opatrzone własnoręcznym podpisem, kopie dokumentów stwierdzone przez kandydata o zgodności z oryginałem.
  • Termin i miejsce składania dokumentów:
  1. Wymagane dokumenty należy składać w zaklejonych kopertach z dopiskiem „Nabór na wolne stanowisko urzędnicze ds. kadr i BHP- Biuro Obsługi Urzędu
    i Interesanta ” w Sekretariacie Starostwa Powiatowego w Lesku lub przesłać pocztą na adres Starostwa – Rynek 1, 38-600 Lesko w terminie do 26.02.2019 r. do godziny 15:00.

Dokumenty, które wpłyną do Starostwa po wyżej określonym terminie, nie będą rozpatrywane.

  • Kandydaci spełniający wymagania formalne i dopuszczeni do drugiego etapu zostaną zawiadomieni pisemnie lub telefonicznie o terminie rozmowy kwalifikacyjnej.

Informacja o wyniku naboru będzie umieszczona na stronie internetowej Starostwa: www.powiat-leski.pl, Biuletynu Informacji Publicznej: www.bip.powiat-leski.pl oraz na tablicy informacyjnej w siedzibie Starostwa Powiatowego w Lesku, Rynek 1,
38-600 Lesko.

 

 SKAN OGŁOSZENIA NABORU

SKAN ZARZĄDZENIA STAROSTY LESKIEGO NR 6.2019

KWESTIONARIUSZ OSOBOWY (wzór nr 1)

ZGODA NA PRZETWARZANIE DANYCH OSOBOWYCH (wzór nr 2)

OŚWIADCZENIE O STANIE ZDROWIA

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Podmiot publikującyStarostwo Powiatowe w Lesku
WytworzyłJakub Hotloś - Kancelaria ogólna2019-02-12
Publikujący -
Podmiot publikującyStarostwo Powiatowe w Lesku
WytworzyłŁukasz Ciółkowski2019-02-12
Publikujący -

OR. 2110.1.2019


Starostwo Powiatowe w Lesku
OGŁASZA NABÓR NA WOLNE STANOWISKO URZĘDNICZE
Młodszy Referent w Biurze Obsługi Urzędu i Interesanta
w pełnym wymiarze czasu pracy


Na podstawie art. 11 ustawy z dnia 21 listopada 2008 r. o pracownikach samorządowych (Dz. U. z 2018 r., poz.1260. ) oraz § 4 i § 5 Zarządzenia Nr 11/2016 Starosty Leskiego z dnia 2 czerwca 2016r. w sprawie regulaminu naboru pracowników na wolne stanowiska urzędnicze ogłasza z dniem 06.02.2019 r.  nabór kandydatów na wolne stanowisko urzędnicze Młodszy Referent - w pełnym wymiarze czasu pracy.

I. Nazwa i adres jednostki:
Starostwo Powiatowe w Lesku
38-600 Lesko, Rynek 1
tel. 13 469 71 24

II. Określenie wymagań związanych ze stanowiskiem urzędniczym:
1. Wymagania niezbędne:
a) obywatelstwo polskie lub spełnienie wymagań określonych w art. 11 ust. 2 i 3 ustawy o pracownikach samorządowych,
b) pełna zdolność do czynności prawnych oraz korzystanie z pełni praw publicznych,
c) nieposzlakowana opinia,
d) brak skazania prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe,
e) posiadane wykształcenie wyższe I lub II stopnia,
f) co najmniej 5 letni  staż pracy zawodowej,
Wymagania dodatkowe:
a) znajomość oraz umiejętność stosowania przepisów prawnych w szczególności
z zakresu: ustawa o pracownikach samorządowych, ustawa o samorządzie powiatowym, kodeks postępowania administracyjnego, kodeks pracy,
b) umiejętność obsługi komputera,
c) komunikatywność i umiejętność nawiązywania kontaktów interpersonalnych,
d) odporność na stres,
e) wysoka kultura osobista.

III. Zakres wykonywanych zadań na stanowisku  w Starostwie Powiatowym w Lesku:
- prowadzenie sekretariatu zgodnie z instrukcją kancelaryjną określającą zasady i tryb wykonywania czynności kancelaryjnych w celu zapewnienia jednolitego sposobu tworzenia ewidencjonowania i przechowywania dokumentów,
- obsługa korespondencji przychodzącej do Urzędu i wychodzącej,
- segregowanie i przekazywania korespondencji do adresatów na terenie Urzędu,
- drukowanie, kopiowanie, faksowanie i kompletowanie dokumentów,
- odbieranie telefonów, przyjmowanie i łączenie rozmów,
- prowadzenie terminarza spotkań i zadań przełożonego,
Prowadzenie terminarza rezerwacji samochodów służbowych,
- prowadzenie dokumentacji urzędowej w zakresie Elektronicznego Zarządzania Dokumentacją,
- prowadzenie obsługi Rady Powiatu, Zarządu Powiatu i Komisji w czasie nieobecności pracownika zajmującego się wymienionymi zadaniami.

IV. Wymagane dokumenty:
a) podpisany życiorys (CV),
b) podpisany list motywacyjny
c) potwierdzone za zgodność z oryginałem przez osobę ubiegającą się o pracę kopi dokumentów potwierdzających posiadane wykształcenie,
d) podpisany kwestionariusz osobowym osoby ubiegającej się o pracę (wg. wzoru nr 1.)
e) oświadczenie o stanie zdrowia pozwalającym na wykonywanie pracy na stanowisku określonym  w ogłoszeniu o konkursie,
f) podpisane oświadczenie, iż kandydat nie był karany za przestępstwa umyślne,
g) podpisana zgoda na przetwarzanie danych osobowych kandydata do pracy (wg. wzoru nr 2).

V. Kandydat może tez złożyć inne dokumenty o posiadanych kwalifikacjach i umiejętnościach.

VI. Dokumenty aplikacyjne; list motywacyjny i CV oraz kwestionariusz osobowy wraz
z klauzulą informacyjną dla osoby ubiegającej się o zatrudnienie, powinny być opatrzone własnoręcznym podpisem, kopie dokumentów stwierdzone przez kandydata o zgodności z oryginałem.

VII. Termin i miejsce składania dokumentów:
1. Wymagane dokumenty należy składać w zaklejonych kopertach z dopiskiem „Nabór na wolne stanowisko urzędnicze Młodszy Referent - Biuro Obsługi Urzędu i Interesanta” w Sekretariacie Starostwa Powiatowego w Lesku lub przesłać pocztą na adres Starostwa – Rynek 1, 38-600 Lesko w terminie do 21.02.2019 r. do godziny 15:00.
Dokumenty, które wpłyną do Starostwa po wyżej określonym terminie, nie będą rozpatrywane.

VIII. Kandydaci spełniający wymagania formalne i dopuszczeni do drugiego etapu zostaną zawiadomieni pisemnie lub telefonicznie o terminie rozmowy kwalifikacyjnej.

Informacja o wyniku naboru będzie umieszczona na stronie internetowej Starostwa: www.powiat-leski.pl, Biuletynu Informacji Publicznej: www.bip.powiat-leski.pl oraz na tablicy informacyjnej w siedzibie Starostwa Powiatowego w Lesku, Rynek 1, 38-600 Lesko.
 

Lesko, dnia 06.02.2019 r.

SKAN OGŁOSZENIA NABORU

SKAN ZARZĄDZENIA STAROSTY LESKIEGO NR 3.2019

KWESTIONARIUSZ OSOBOWY (wzór nr 1)

ZGODA NA PRZETWARZANIE DANYCH OSOBOWYCH (wzór nr 2)

OŚWIADCZENIE O STANIE ZDROWIA

 

 

 

Podmiot publikującyStarostwo Powiatowe w Lesku
WytworzyłWydział IT - Informatyk2019-02-06
Publikujący -

Lesko, dnia 4 stycznia 2019 r.

GN.II.033.3.1.2019

OBWIESZCZENIE
Starosty Leskiego

o wyłożeniu do publicznego wglądu „Raportu o odziaływaniu przedsięwzięcia na obszar Natura 2000” w związku z prowadzonym postępowaniem w przedmiocie uzgodnienia warunków realizacji inwestycji polegającej na: „Budowie dwóch budynków rekreacji indywidualnej i budynku gospodarczego oraz zbiornika bezodpływowego na ścieki wraz z konieczną infrastrukturą techniczną na działce nr ewid. 103/2 w miejscowości Strzebowiska gmina Cisna”.

Starosta Leski działając na podstawie art. 33-36 i 38, w związku z art. 98 ust. 4 ustawy z dnia 3 października 2008 r. o udostępnianiu informacji o środowisku i jego ochronie, udziale społeczeństwa w ochronie środowiska oraz o ocenach oddziaływania na środowisko (t.j. Dz. U. z 2018 r. poz. 2081) informuje, że Regionalny Dyrektor Ochrony Środowiska w Rzeszowie prowadzi postępowanie w przedmiocie uzgodnienia warunków realizacji przedsięwzięcia polegającego na budowie dwóch budynków rekreacji indywidualnej i budynku gospodarczego oraz zbiornika bezodpływowego na ścieki wraz z konieczną infrastrukturą techniczną na działce nr ewid. 103/2 w miejscowości Strzebowiska gmina Cisna. Organem właściwym do wydania decyzji o pozwoleniu na budowę jest Starosta Leski, ul. Rynek 1, 38-600 Lesko.

W terminie 30 dni od daty ukazania się niniejszego obwieszczenia (tj. do dnia 4 lutego 2019 r.) istnieje możliwość zapoznania się z udostępnioną dokumentacją tj. „Raportem o oddziaływaniu przedsięwzięcia na obszar Natura 2000” w Referacie Gospodarki Nieruchomościami i Ochrony Gruntów Rolnych i Leśnych Starostwa Powiatowego w Lesku, ul. Rynek 1, 38-600 Lesko, pok. nr 304, w godzinach pracy urzędu tj. 700 – 1500. W tym terminie wszyscy zainteresowani mogą zgłaszać uwagi i wnioski w formie ustnej, pisemnej lub za pomocą środków komunikacji elektronicznej na adres: poczta @ powiat-leski.pl

Złożone uwagi i wnioski zostaną rozpatrzone przez Regionalnego Dyrektora Ochrony Środowiska w Rzeszowie, al. Józefa Piłsudskiego 38, 35-001 Rzeszów przed uzgodnieniem warunków realizacji przedmiotowego przedsięwzięcia.

Obwieszczenie zostaje umieszczone na BIP-ie Starostwa Powiatowego w Lesku oraz wywieszone na tablicy ogłoszeń w siedzibie tut. Urzędu.

Zgodnie z art. 35 cytowanej ustawy informuje się, że uwagi i wnioski złożone po upływie terminu, o którym mowa wyżej, pozostawia się bez rozpatrzenia.
 

Podmiot publikującyStarostwo Powiatowe w Lesku
WytworzyłWydział IT - Informatyk2019-01-04
Publikujący -
Podmiot publikującyStarostwo Powiatowe w Lesku
WytworzyłWydział IT - Informatyk2018-12-21
Publikujący -

Lesko, dnia 10 grudnia 2018 r.


GN.II.033.3.75.2018        


OBWIESZCZENIE
Starosty Leskiego


o wyłożeniu do publicznego wglądu  „Raportu o oddziaływaniu na obszar Natura 2000 „Bieszczady” przedsięwzięcia polegającego na budowie budynku mieszkalnego jednorodzinnego wraz z potrzebną infrastrukturą techniczną, w tym bezodpływowym zbiornikiem na ścieki bytowe oraz przyłączami: kanalizacyjnym i wodociągowym, planowanego do realizacji na części działki nr ewid. 210/11 w miejscowości Smerek, gmina Cisna” oraz „Uzupełnienia Raportu”.

Starosta Leski działając na podstawie art. 33-36 i 38, w związku z art. 98 ust. 4 ustawy z dnia 3 października 2008 r. o udostępnianiu informacji o środowisku i jego ochronie, udziale społeczeństwa w ochronie środowiska oraz o ocenach oddziaływania na środowisko (t.j. Dz. U. z 2018 r. poz. 2081) informuje, że Regionalny Dyrektor Ochrony Środowiska w Rzeszowie prowadzi postępowanie w przedmiocie uzgodnienia warunków realizacji przedsięwzięcia polegającego na budowie budynku mieszkalnego jednorodzinnego wraz z potrzebną infrastrukturą techniczną, w tym bezodpływowym zbiornikiem na ścieki bytowe oraz przyłączami: kanalizacyjnym i wodociągowym, planowanego do realizacji na części działki nr ewid. 210/11 w miejscowości Smerek, gmina Cisna. Organem właściwym do wydania decyzji o pozwoleniu na budowę jest Starosta Leski, ul. Rynek 1, 38-600 Lesko.

W terminie 30 dni od daty ukazania się niniejszego obwieszczenia (tj. do dnia 9 stycznia
2019 r.) istnieje możliwość zapoznania się z udostępnioną dokumentacją tj. „Raportem oddziaływania na obszar Natura 2000 Bieszczady…” oraz jego uzupełnieniem
w Referacie Gospodarki Nieruchomościami i Ochrony Gruntów Rolnych i Leśnych Starostwa Powiatowego w Lesku, ul. Rynek 1, 38-600 Lesko, pok. nr 304, w godzinach pracy urzędu tj. 700 – 1500. W tym terminie wszyscy zainteresowani mogą zgłaszać uwagi i wnioski w formie ustnej, pisemnej lub za pomocą środków komunikacji elektronicznej na adres: poczta@powiat-leski.pl

Złożone uwagi i wnioski zostaną rozpatrzone przez Regionalnego Dyrektora Ochrony Środowiska w Rzeszowie, al. Józefa Piłsudskiego 38, 35-001 Rzeszów przed uzgodnieniem warunków realizacji przedmiotowego przedsięwzięcia.

Obwieszczenie zostaje umieszczone na BIP-ie Starostwa Powiatowego w Lesku oraz wywieszone na tablicy ogłoszeń w siedzibie tut. Urzędu.

Zgodnie z art. 35 cytowanej ustawy informuje się, że uwagi i wnioski złożone po upływie terminu, o którym mowa wyżej, pozostawia się bez rozpatrzenia.
 

Podmiot publikującyStarostwo Powiatowe w Lesku
WytworzyłWydział IT - Informatyk2018-12-10
Publikujący -

Z powodów technicznych w dniach od 13 do 17 grudnia 12.2018 r. Wydział Geodezji, Katastru i Nieruchomości nie będzie obsługiwał petentów w zakresie wydawania dokumentów.

Podmiot publikującyStarostwo Powiatowe w Lesku
WytworzyłWydział IT - Informatyk2018-12-04
Publikujący -
Podmiot publikującyStarostwo Powiatowe w Lesku
WytworzyłJakub Hotloś - Kancelaria ogólna2018-11-30
Publikujący -

Dyrektor Powiatowego Centrum Pomocy Rodzinie w Lesku
Ogłasza konkurs na wolne stanowisko pracy
Głównego Księgowego w Powiatowym Centrum Pomocy Rodzinie w Lesku


SKAN ZARZĄDZENIA


SKAN OGŁOSZENIA

Podmiot publikującyStarostwo Powiatowe w Lesku
WytworzyłWydział IT - Informatyk2018-11-23
Publikujący -

1. Bąk Agnieszka Beata
2. Gajda Henryk Stanisław - CZŁONEK ZARZĄDU POWIATU LESKIEGO
3. Krajewski Franciszek Antoni
4. Kuzio Wiesław Andrzej
5. Małecki Marek - PRZEWODNICZĄCY RADY POWIATU LESKIEGO
6. Matuszewski Wiesław Piotr
7. Olesiuk Andrzej - STAROSTA LESKI
8. Otta Lucyna Elżbieta
9. Owsianik Ryszard Jan
10. Pecka Krzysztof Tomasz
11. Prajzner Dariusz Stanisław
12. Solon Marian Stanisław
13. Stelmach Wojciech Józef
14. Wątor Piotr Mateusz
15. Wysata Ryszard Andrzej

Janusz Haftek - WICESTAROSTA LESKI

Podmiot publikującyStarostwo Powiatowe w Lesku
WytworzyłWydział IT - Informatyk2018-11-22
Publikujący -

PCUW.110.24.2018

Informacja o wynikach naboru

na wolne stanowisko urzędnicze księgowego
w Powiatowym Centrum Usług Wspólnych w Lesku
Piłsudskiego 5 , 38-600 Lesko
w wymiarze czasu pracy pełny etat

Na podstawie art. 15 ust. 1 ustawy z dnia 21 listopada 2008 r. o pracownikach  samorządowych (Dz. U. z 2018 r., poz. 1260) informuję, że w wyniku przeprowadzonej procedury naboru na wolne stanowisko księgowego została wybrana:

Pani Joanna Ślazyk, zam. Postołów

UZASADNIENIE

W wyniku dokonanej analizy dokumentów aplikacyjnych i przeprowadzonej rozmowie kwalifikacyjnej Komisja Rekrutacyjna stwierdziła, że kandydatka spełniła w zadowalającym stopniu wymagania i oczekiwania stawiane osobom ubiegającym się o zatrudnienie na stanowisku księgowego. Wykazała się niezbędną wiedzą oraz znajomością przepisów i zagadnień z zakresu zadań realizowanych na w/w stanowisku.

Lesko, dn. 09.11.2018 r.

SKAN INFORMACJI

Podmiot publikującyStarostwo Powiatowe w Lesku
WytworzyłWydział IT - Informatyk2018-11-09
Publikujący -
Podmiot publikującyStarostwo Powiatowe w Lesku
WytworzyłŁukasz Ciółkowski2018-11-07
Publikujący -
rozwiń archiwum
zwiń archiwum
Ostatnio dodane
Uchwały/Zarządzenia
data dodania: 2019-05-07
data dodania: 2019-05-07
data dodania: 2019-04-30
data dodania: 2019-04-26
data dodania: 2019-04-26
data dodania: 2019-04-26
data dodania: 2019-04-26
data dodania: 2019-04-26
data dodania: 2019-04-26
data dodania: 2019-04-26
Przetargi
Treści
data dodania: 2019-05-09
data dodania: 2019-05-08
data dodania: 2019-04-25
data dodania: 2019-04-08
Newsletter
Starostwo Powiatowe w Leskuul. Rynek 1, 38-600 Lesko tel. (13) 469 71 24 email: poczta@powiat-leski.pl
Wygenerowano: 24 maja 2019r. 01:02:39
[ X ]
Nowe zasady dotyczące cookies W ramach naszej witryny stosujemy pliki cookies w celu świadczenia Państwu usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Państwa urządzeniu końcowym. Możecie Państwo dokonać w każdym czasie zmiany ustawień dotyczących cookies.