Starostwo Powiatowe w Lesku
bip.gov.pl

wyszukiwarka zaawansowana
Ogłoszenie o naborze na wolne stanowisko urzędnicze

OR.2110.2.2019

Starostwo Powiatowe w Lesku

OGŁASZA NABÓR NA WOLNE STANOWISKO URZĘDNICZE

 Stanowisko ds. kadr i BHP w Biurze Obsługi Urzędu i Interesanta

w pełnym wymiarze czasu pracy

Na podstawie art. 11 ustawy z dnia 21 listopada 2008 r. o pracownikach samorządowych (Dz. U. z 2018 r., poz.1260. ) oraz § 4 i § 5 Zarządzenia Nr 11/2016 Starosty Leskiego
z dnia 2 czerwca 2016r. w sprawie regulaminu naboru pracowników na wolne stanowiska urzędnicze ogłasza z dniem 12.02.2019 r.  nabór kandydatów na wolne stanowisko urzędnicze ds. kadr i BHP  - w pełnym wymiarze czasu pracy.

  1. Nazwa i adres jednostki:

Starostwo Powiatowe w Lesku

38-600 Lesko, Rynek 1

tel. 13 469 71 24

  1. Określenie wymagań związanych ze stanowiskiem urzędniczym:
  2. Wymagania niezbędne:
  3. obywatelstwo polskie lub spełnienie wymagań określonych w art. 11 ust. 2 i 3 ustawy o pracownikach samorządowych,
  4. pełna zdolność do czynności prawnych oraz korzystanie z pełni praw publicznych,
  5. nieposzlakowana opinia,
  6. brak skazania prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe,
  7. posiadane wykształcenie: prawnicze, administracyjne I lub II stopnia.
  8. minimalny staż pracy – 5 lat.

Wymagania dodatkowe:

  1. umiejętność prowadzenia spraw kadrowych i BHP,
  2. umiejętność obsługi komputera,
  3. komunikatywność i umiejętność nawiązywania kontaktów interpersonalnych.
  • Zakres wykonywanych zadań na stanowisku w Starostwie Powiatowym w Lesku w szczególności:

- prowadzenie akt osobowych  zatrudnionych pracowników urzędu i właściwe ich zabezpieczenie,

- prowadzenie spraw związanych z zatrudnieniem, awansowaniem, premiowaniem, nagradzaniem i zwalnianiem pracowników,

- prowadzenie ewidencji planów i wykorzystywania urlopów wypoczynkowych,

- prowadzenie list obecności pracowników,

- prowadzenie dokumentacji  dotyczącej podnoszenia kwalifikacji, szkoleń i kursów pracowników,

- prowadzenie dokumentacji  dotyczącej nagród jubileuszowych zatrudnionych pracowników, prowadzenie ewidencji emerytów i rencistów,

- prowadzenie sprawozdawczości z zakresu spraw osobowych,

- prowadzenie spraw bezpieczeństwa i higieny pracy (BHP) w starostwie i jednostkach organizacyjnych powiatu (jednostki oświatowe),

  1. Wymagane dokumenty:
  2. podpisany życiorys (CV),
  3. podpisany list motywacyjny
  4. potwierdzone za zgodność z oryginałem przez osobę ubiegającą się o pracę kopi dokumentów potwierdzających posiadane wykształcenie,
  5. podpisany kwestionariusz osobowym osoby ubiegającej się o pracę (wg. wzoru nr .1.)
  6. oświadczenie o stanie zdrowia pozwalającym na wykonywanie pracy na stanowisku określonym w ogłoszeniu o konkursie,
  7. podpisane oświadczenie, iż kandydat nie był karany za przestępstwa umyślne,
  8. podpisana zgoda na przetwarzanie danych osobowych kandydata do pracy ( wg. wzoru
    nr 2. )
  9. podpisane oświadczenie o pełni zdolności do czynności prawnych oraz korzystania z pełni praw publicznych.
  10. Kandydat może tez złożyć inne dokumenty o posiadanych kwalifikacjach i umiejętnościach.
  11. Dokumenty aplikacyjne ; list motywacyjny i CV oraz kwestionariusz osobowy wraz
    z klauzulą informacyjną dla osoby ubiegającej się o zatrudnienie, powinny być opatrzone własnoręcznym podpisem, kopie dokumentów stwierdzone przez kandydata o zgodności z oryginałem.
  • Termin i miejsce składania dokumentów:
  1. Wymagane dokumenty należy składać w zaklejonych kopertach z dopiskiem „Nabór na wolne stanowisko urzędnicze ds. kadr i BHP- Biuro Obsługi Urzędu
    i Interesanta ” w Sekretariacie Starostwa Powiatowego w Lesku lub przesłać pocztą na adres Starostwa – Rynek 1, 38-600 Lesko w terminie do 26.02.2019 r. do godziny 15:00.

Dokumenty, które wpłyną do Starostwa po wyżej określonym terminie, nie będą rozpatrywane.

  • Kandydaci spełniający wymagania formalne i dopuszczeni do drugiego etapu zostaną zawiadomieni pisemnie lub telefonicznie o terminie rozmowy kwalifikacyjnej.

Informacja o wyniku naboru będzie umieszczona na stronie internetowej Starostwa: www.powiat-leski.pl, Biuletynu Informacji Publicznej: www.bip.powiat-leski.pl oraz na tablicy informacyjnej w siedzibie Starostwa Powiatowego w Lesku, Rynek 1,
38-600 Lesko.

 

 SKAN OGŁOSZENIA NABORU

SKAN ZARZĄDZENIA STAROSTY LESKIEGO NR 6.2019

KWESTIONARIUSZ OSOBOWY (wzór nr 1)

ZGODA NA PRZETWARZANIE DANYCH OSOBOWYCH (wzór nr 2)

OŚWIADCZENIE O STANIE ZDROWIA

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

powrot
Podmiot publikującyStarostwo Powiatowe w Lesku
WytworzyłJakub Hotloś - Kancelaria ogólna2019-02-12
Publikujący -
Ostatnio dodane
Uchwały/Zarządzenia
data dodania: 2019-07-26
data dodania: 2019-07-17
data dodania: 2019-07-17
data dodania: 2019-07-17
data dodania: 2019-07-17
data dodania: 2019-07-17
data dodania: 2019-07-02
data dodania: 2019-07-02
data dodania: 2019-07-02
data dodania: 2019-07-02
Przetargi
Treści
data dodania: 2019-08-05
data dodania: 2019-07-28
data dodania: 2019-07-22
data dodania: 2019-07-19
data dodania: 2019-07-08
data dodania: 2019-07-04
Newsletter
Starostwo Powiatowe w Leskuul. Rynek 1, 38-600 Lesko tel. (13) 469 71 24 email: poczta@powiat-leski.pl
Wygenerowano: 21 sierpnia 2019r. 17:28:11
[ X ]
Nowe zasady dotyczące cookies W ramach naszej witryny stosujemy pliki cookies w celu świadczenia Państwu usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Państwa urządzeniu końcowym. Możecie Państwo dokonać w każdym czasie zmiany ustawień dotyczących cookies.